Osem vecí, ktoré by ste mali vedieť o Jaguari F-Pace.

SUV od Jaguáru je tu. Je veľmi dobré. Tu je osem vecí, čo potrebujete vedieť.
(Zdroj: Jaguar)

1.Chatrný infotainment od jaguáru je minulosťou.

Ak vlastníte Jaguar – napr. nový XE – určite ste si všimli, že to už nie je nestabilné so zlou odozvou dotykového displaya a grafikou ako z Fisher Price. Ale už nie je nutné trpieť také zverstvá – F-Type má dotykový systém infotainmentu novej generácie s názvom InControl. V skutočnosti InControl Touch Pro obsahuje 10,2 palcový širokouhlý displej, ktorý sa vyznačuje krištáľovo čistou grafikou a nemá žiadne fyzické tlačidlá. Prístrojová doska je teraz tiež digitálny 12.3-palcový displej, na ktorom je možné nastaviť mnoho rôznych tém. Veľmi obľúbený je režim satelitnej navigácia cez celú šírku, ktorý dal mapy priamo pred vás. A kúzla nekončia – viete sa podelit o informácie o vašej polohe cez e-mail alebo sms, čiže napr. vaša polovička vie stále kde sa nachádzate. Aj keď si myslím že je to hrozný nápad.

(Zdroj: Jaguar)

2. Hlavne je to pohon zadných kolies.

Ide o Jaguar, nie o Land Rover, čo je dôvod, prečo je kladený dôraz viac na cesty, nie orbu v blate. Napriek tomu na všetky modely, aj základný model 20d, sa vyznačujú stály pohon zadných kolies, F-Pace je dodávaný s čiastočným pohonom všetkých kolies. V bežných situáciách je sila posielaná na zadnú nápravu, ale keď je to potrebné je možné poslať na prednú nápravu až do výšky 50 percent sily. To znamená, že to zvládne poľné cestičky, ale hlavným účelom je zvýšenie priľnavosti k vozovke, keď sa počasie zmení.

(Zdroj: Jaguar)

3, Auto je dosť veľké pre dospelých a ich veci.

F-Pace nie je malé auto. V skutočnosti je veľkosťou vnútorného priestoru niekde medzi Porsche Macan a Cayenne, BMW X5 a X3 a Audi Q5 a Q7 – inými slovami, je dosť veľké pre skutočný život. Takže, traja dospelí na zadných sedadlách by nemal byť žiadny problém a batožinový priestor 650 litrov (1740-litrov so sklopenými sedadlami) by mal zvládnuť aj všetku batožinu pasažierov.

(Zdroj: Jaguar)

4. Je širší ako Lamborghini

Áno naozaj je. Aby som bol presný tak je to Huracan, a je tiež širší ako Mercedes GLS – to je ten veľký predtým známy ako GL. V skutočných číslach 4731mm dlhý to je niekde medzi XE a XF sedan, rovnako ako rázvor 2874mm, ale 1936 mm a 1652mm je podstatne širší a vyšší ako XE a XF. Je dokonca väčšia ako Porsche Macan, ale vďaka 80 percent hliníkovej konštrukcii modelu 3,0 V6 preplňovaný sme navážili 1861 kg čo je o 80 kg menej ako ekvivalentný Macan.

(Zdroj: Jaguar)

5. Elektronika je váš priateľ.

Je to nevyhnutné pravda, že moderné autá sú naložené s elektronickými ochrancami – to platí predovšetkým pre rodinné SUV. Nie všetka elektronika je odhodlaná ničiť zábavu, ako vektorovanie krútiaceho momentu. K dispozícii je elektromechanický posilňovač s meniteľným prevodom riadenia, dvojstupňové adaptívne tlmiče a Dynamic tlačidlo, ktoré prináša ostrejšiu odozvu plynu, rýchlejšiu odozvu riadenia, osemstupňovú automatickú prevodovku. Tlačidlo je potrebné vyskúšať.

(Zdroj: Jaguar)

6. Má F-Type výkon.

Áno, môžete mať svoj veľký priateľský SUV s 375 koňmi preplňovaný 3,0 V6 prevzatý z F-Type, ktorý ho poháňa z 0-100 kmh do 5,5 sekundy. Buďme úprimní hoci väčšina duševne zdravých zákazníkov si vyberie naftový motor, pričom v tomto prípade je tu výber z dvoch: 296 koňový 3,0-litrový V6 ukáže F-Pace vo svojom najlepšom svetle, aj keď 178 koňový štvorvalcový diesel, vylučuje len 129 g / km CO2, osloví väčšinu zákazníkov.

(Zdroj: Jaguar)

7. Nebudete ho vyhadzovať s garáže.

SUV nemajú tendenciu byť krásne. F-Pace je iný, pretože karoséria vyzerá krásne, za jeho proporciami sa budú otáčať všetci. Ian Callum, ktorý navrhol F-Type, XE a XF, ale toto je možno jeho najväčší úspech – navrhol auto spájajúce robotníka a skutočnú eleganciu.

(Zdroj: Jaguar)

8. Vali sa na 22-kách.

Callum je určite potešení s výberom kolies. Všetky návrhári navrhujä svoje vozidlá s obrovskými ráfikmi, aby sa zvíraynili športové proporcie a tentoraz to neostalo len na risovacej doske. Môžete si objednať F-Pace sa zliatinovými diskami v rozmedzí od 18 do 22 palcov. Neodporúčame jazdu v teréne s nimi na druhej, vyzerajú oveľa lepšie na ceste.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *