Škoda Karoq

Či už je to dramatická vzhľad, revolučná technológia alebo vytvorenie novej triedy, existujú niektoré autá, ktoré sa okamžite prezentujú ako hráči. Škoda Yeti nebola jedným z nich.

Vďaka svojmu kúzelnému dizajnu a mierne nepárnym rozmerom sme boli nepochybný o malom SUV českej značky, keď bol prvýkrát predstavený v roku 2009. A ešte osem rokov neskôr je jasné, že Yeti bol obrovským úspechom nielen z hľadiska predaja Ale aj tým, že pomohli spoločnosti Skoda presunúť sa na trh a mali by byť považovaní za viac ako len výrobcu lacných Volkswagens.

Je prekvapivé, že predaj Yeti sa od svojho uvedenia na trh každoročne rozrástol, a to len v poslednej dobe, po zavedení mnohých nových rivalov vrátane Audi Q2, Seat Ateca a druhej generácie Volkswagen Tiguan – Sú to len tie značky spoločností značky Škoda. K dispozícii je aj špičková Nissan Qashqai a ďalšie populárne voľby, ako napríklad Kia Sportage.

Príchod novej Škody Karoq ako náhrady za Yeti je včasný, aj keď bude veľa ľudí (vrátane nás), ktorí sú sklamaní a zmätení tým, že Skoda rozhodla, že zlikviduje symbolické meno Yeti a výraznú siluetu auta ,

Čo je nové na Škoda Karoq?

Zdieľa svoje podklady s uvedeným trojským vozidlom VW Group, ktoré umožnilo Škótke používať najnovšie motory a technológie. Avšak takmer každá stopa Yeti bola opustená v prospech tvaru, ktorý je veľmi v súlade s väčším Škoda Kodiaq – naše veľké SUV roka.

Zatiaľ čo Karoq je menšie ako Kodiaq, je dlhšie ako Yeti a získava viac priestoru medzi jeho prednými a zadnými nápravami, čo sa prejavuje vo vnútri väčšieho priestoru. Skutočne so zadnými sedadlami na mieste, Karoq ponúka viac priestoru ako Ateca a Qashqai.

Ako bonus môžu byť tri zadné sedadlá Karoq zložené, individuálne nastavené alebo úplne odstránené, čo znamená, že ich môžete zmeniť na dodávku, ak potrebujete viac miesta.

Aké sú s motorom Škoda Karoq?

Päť motorov je k dispozícii od štartu, rozdelené na dva benzíny a tri dieselové motory, pričom štyri z týchto motorov sú pre Škodu nové.

Kolekcia je preplňovaný trojvalcový 1,0-litrový benzín s turbodúchadlom s výkonom 113 k, nasledovaný 1,5-litrovým benzínom s výkonom 148 k. Výkonný benzín je pravdepodobne veľkým predajcom v tejto krajine, najmä medzi vodičmi, ktorí trávia väčšinu času v meste. Navyše, s emisiami CO2 119 g / km a oficiálnou palivovou úsporou 55,4 miliónov prevádzkových nákladov by malo byť veľmi rozumné. Tento 1,5-litrový motor je tiež schopný vypnúť dva z jeho štyroch valcov na diaľnici, aby ušetril palivo.

Kupujúci, ktorí hľadajú naftu, majú možnosti s objemom 1,6 a 2,0 litra, pričom najúčinnejšie – stredný rozsah 148 koní s objemom 2,0 l – produkuje 115 g / km CO2.

Voľba prevodovky zahŕňa šesťstupňovú manuálnu alebo sedemstupňovú automatickú jazdu. A niektoré verzie Karoq môžu byť s pohonom na štyri kolesá, čo vám dodáva trakciu na a off-road.

Aké zariadenia môžem dostať na Škoda Karoq?

Stali sme sa zvyknutí na digitálne prístrojové panely, ktoré sa ponúkajú vo vozidlách Audi a Volkswagen, ale toto je prvýkrát, čo môžete získať v Škoda. Je to spojená so samostatnou 6.5-palcovou infotainmentovou obrazovkou, ktorá je dodávaná štandardne a ponúka dva porty USB, rádio DAB a pripojenie Bluetooth.

K dispozícii sú aj tri systémy na upgrady systému. Nastavenie Bolero vám prináša väčšiu 8,0-palcovú dotykovú obrazovku, zatiaľ čo Amundsen prináša satelitnú navigáciu a hotspot Wi-Fi. V hornej časti rozsahu, systém Columbus má 9.2in touchscree, n vrátane DVD / CD prehrávača, 64GB vnútornej pamäte a vlastné internetové pripojenie. Rovnako ako v najnovšom vozidle Volkswagen Golf, systém Karoq môže byť ovládaný aj gestami – ale naše skúsenosti z toho naznačujú, že nie je veľmi efektívne.

Zariadenie Apple CarPlay, Android Auto a Mirrorlink sú tiež zahrnuté prostredníctvom platformy SmartLink + spoločnosti Škoda.

Okrem toho si vodiči môžu vybrať medzi štyrmi rôznymi režimami jazdy, nazvanými Normal, Eco, Sport a Individual, ktoré menia nastavenie riadenia a prevodovky. Verzie s pohonom všetkých štyroch kolies majú tiež režim off-road.

Medzi ďalšie funkcie patrí zadné dvere, ktoré môžu byť ovládané buď tlačidlom vo vnútri vozidla, alebo mávnutím nohy pod zadným nárazníkom a elektricky rozmiestniteľnou ťažnou tyčou.

Zatiaľ čo Škoda neoznámi, ktoré bezpečnostné a pomocné systémy budú štandardné pre model Karoq, vieme, že prispôsobivý tempomat, detekcia mŕtveho bodu, asistencia pri vedení jazdného pruhu, automatické núdzové brzdenie s detekciou chodcov, rozpoznávanie dopravných značiek a monitor únava vodiča Všetky budú k dispozícii.

Koľko stojí Škoda Karoq?

Ceny sú stále dokončené, ale predstavitelia Škody naznačujú, že Karoq bude stáť menej ako Yeti, keď sa tento trh uvoľní neskôr v tomto roku. Vzhľadom na to, že Yeti má v súčasnosti cenovú značku L17,770, je tu dobrá šanca, že Karoq výrazne podkopá svojich obrovských súperov. Napríklad Ateca stojí L18,150 zatiaľ čo Qashqai je ocenený z L18,955. Dohody PCP sú pravdepodobne rovnako konkurenčné.

Zaujímavosťou je, že Skoda skúma možnosť ešte menšieho SUV s použitím rovnakých podkladov ako nadchádzajúce Volkswagen T-Roc a Seat Arona. Tento model by bol určený predovšetkým pre čínsky trh a zameraný na mladých kupujúcich.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *